مجله آموزشی

پیچ و رولپلاک نما با طناب
خدمات نما
شستشوی نما
شستن نما
محکم سازی سنگ نما
پیچ و رولپلاک نما
پیچ و رولپلاک نمای ساختمان
پیچ کردن سنگ نما
پیچ و رولپلاک نما بدون داربست
پیچ رولپلاک
پیچ و رولپلاک سنگ نما
پیچ و رولپلاک نما در کرج
راپل
مقاوم سازی سنگ نما
کار در ارتفاع
شستشوی نما در کرج
نماشویی در کرج
نماشویی

  • ۰
  • ۰

نتیجه تصویری برای پارچه فاستونی

پارچه فاستونی به زبان ساده پارچه ای است که از الیاف طبیعی حیوانی (پشم) یا الیاف مصنوعی و گاهی هم ترکیب این دو الیاف تولید می شود همانند سایر پارچه ها الیاف به کار رفته و تراکم بافت در تولید این پارچه از عوامل تاثیر گذار بر روی نرخ آن می باشد . یک پارچه فاستونی مرغوب به درصد پشم استفاده شده در آن شناخته می شود چرا که پشم جزو الیاف مقاوم بوده و هوا را در خود حفظ میکند باعث می شود پوست افراد در مقابل تغییرات دمایی آسیب نبیند . همچنین این الیاف به دلیل میزان رنگ پذیری عالی الیاف , عایق صدا , مقاوم در برابر اشتعال و عبور دهنده اشعه ماورا بنفش علاوه بر بحث نساجی در سلامتی افراد هم نقش دارد .

مصرف پارچه های فیلور

با توجه به موارد بالا در می یابیم که بهترین پارچه برای دوخت یک کت و شلوار پارچه فاستونی می باشد . علاوه بر این این پارچه در پوشاک بانوان هم مورد استفاده قرار می گیرد . باید به این موضوع نیز اشاره شود که بسیاری از تولیدی ها برای دوخت لباس فرم کار و یونیفرم اکثر ادارات، شرکت ها، موسسات و کارمندان نهاد های دولتی و غیر دولتی و حتی لباس فرم مدارس و بانک ها از این پارچه شیک و لوکس بهره می برند.

محبوبیت فاستونی به اندازه کافی قدرت داشته که توانسته حجم عظیمی از سرمایه گزاری را به خود جذب کند به صورتی که بهترین برند های بزرگ و مشهور پوشاک آقایان به خاطر آن ایجاد شد. در ایران می توان به برند های قابل احترام هاکوپیان، گراد، ماکسیم و ایکات اشاره کرد که به صورت حرفه ای در زمینه تولید پوشاک به خصوص کت و شلوار فعالیت می کنند.

برندهایی که از پارچه فاستونی استفاده می کنند :

مطهری، مقدم، جامعه، عالیجناب، کوکما، ایران مرینوس، طوس، والا پوش، بروجرد، برک، پشم بافی آسیا، اردستان، تهران جامه، مه فاستون، اندیکو، زرین فاستون اصفهان، هامون، پشم بافی میهن، وطن فاستون، اخوان، شایسته، آیدین بافت، پاریزان، هاکوپیان و عتیق از جمله بهترین نساجی های ایرانی در حوزه تهیه و تکمیل پارچه فاستونی می باشند .

پارچه فاستونی با درصد های مختلفی از پشم و الیاف مصنوعی بافته می شود حتی در مواردی هم تا 100 صددرصد از پشم در تهیه این پارچه محبوب استفاده می گردد .

گاهی در پارچه های فاستونی درصد پشم صفر بوده و با ترکیب پلی استر و الیاف مصنوعی این پارچه را تولید میکنند که به آن پارچه شبه فاستونیگفته می شود .

پارچه فاستونی خارجی :

متاسفانه با وجود بهترین پارچه های فاستونی ایرانی باز شاهد وجود فاستونی های خارجی به خصوص چینی در بازار خرید شهر های مختلف هستیم. در کل از کشور های چشم بادامی ها پارچه های زیادی به صورت قانونی یا قاچاق وارد کشور می شود که خار چشمی است بر چشم کارخانه نساجی فاستونی ایرانی!

اما به هر حال لیست خرید پارچه ستاره دار برند های خارجی و یا برند های کت و شلوار همیشه برای اقایان جذاب بوده و حتی اگر غنی نیز نباشند کنجکاو به استعلام قیمت این برند ها هستند.

پارچه فاستونی انگلیسی و پشم بافی ایتالیا از پارچه هایی است که معمولا خواهان خاص خود را دارد و لوکس بخر های جامعه خرید آن را بر فاستونی درجه یک داخلی ترجیح می دهند.

بعضی از پوشاک برند ایرانی نیز با توجه به متد و منسوجات کشور های اروپایی به خصوص ایتالیا، فرانسه و بریتانیا برنامه ریزی کاری دارند.

اما در مجموع فاستونی ایرانی انتظارات مصرف کننده و تولیدی پوشاک و البسه را به بهترین نحو ارضا کرده است.

قیمت پارچه فاستونی :

پارچه فاستونی با توجه میزان محبوبیت برند , درصد پشم استفاده شده , تراکم بافت و وزن پارچه و سایر هزینه مثل حمل و نقل و بسته بندی قیمت های متفاوتی دارد .


نظرات (۲)

با تشکر از شما. 

ممنون. شما میتونید انواع پارچه فاستونی رو از https://shahreparche.com تهیه کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی